vineri, 1 iulie 2011

Câteva cuvinte şi un sfat important

A trecut o groază de timp de când n-am mai scris, cel puţin aşa mi se pare... Am tot vrut să postez, dar oboseala şi necăjeala au biruit asupra mea. După cum vă daţi seama, n-am avut tocmai o săptămână extraordinară. Singura satisfacţie a fost că am avut parte de articole... Dar nu vă scriu ca să mă plâng. Vă scriu, pentru că pur şi simplu mi-era dor să comunic cu voi  şi pentru că am să le dau un sfat foarte important femeilor şi câtorva dintre bărbaţi:

 Nu folosiţi pastile de slăbit, dacă vreţi să daţi câteva kilograme jos. Evitaţi orice medicamente de acest fel, chiar dacă sunt promovate ca fiind naturale, întrucât vă distrug organismul. În urmă cu câteva zile, am scris despre povestea unei femei în vârstă de 51 de ani din Făgăraş, care a luat Super Slim, ca să slăbească repede vreo 5 kg, pentru că urma nunta fiicei sale şi nu-i mai venea rochia cumpărată. Dar, săraca, în loc să aibă parte de bucurii, a ajuns la spital în stare foarte, foarte gravă, pe data de 17 iunie. Nici măcar acum nu şi-a revenit, întrucât şi-a afectat inima şi glanda tiroidă. Ce mai trebuie să vă spun este că pastilele pe care le-a luat, Super Slim, au fost interzise în UE (deci şi la noi) din 2009, cu toate acestea le-a putut cumpăra fără probleme dintr-un plafar din Făgăraş. Ca să nu mai spun de zecile de site-uri care scot în continuare la vânzare produsul "minune", "100% natural", dar care s-a dovedit în laborator că are un conţinut foarte ridicat de amfetamine. 
Aceste substanţe au numeroase efecte adverse, de la halucinaţii şi stări de vomă, până la afectarea inimii şi a altor organe...
Prin urmare, nu vă încredeţi în asemenea tratamente! Dacă chiar vreţi să slăbiţi, fiţi atente sau atenţi la ceea ce mâncaţi şi faceţi mişcare. Nu există pastile de slăbit miraculoase, ci doar medicamente care atacă organismul.

Vă dau şi link-ul articolului pe care l-am scris, dar, oricum, veţi găsi pe internet o mulţime de alte poveşti ale unor fete şi femei care au trecut printr-o situaţie similară, din cauza pastilelor Super Slim.

  http://www.mytex.ro/fapt-divers/dramatic-din-cauza-unor-pastile-de-slabit-o-fagaraseanca-a-vazut-moartea-cu-ochii_287796.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu