joi, 16 iunie 2011

Invitaţie pe care a trebuit s-o refuz :p

Nu ştiu cum de, dar ieri am primit o invitaţie pe adresa de mail a redacţiei, "special" pentru mine, după cum se preciza, prin care eram invitată de  compania care produce berea "Noroc" să particip la Festivalului Bulzului de la Turia, judetul Covasna. Pe lângă faptul că nu-mi place berea, indiferent că este sau nu cu noroc, nu suport lactatele şi brânzeturile sub nici o formă, aşa că invitaţia a venit ca nuca în perete!!!! 
Totuşi, ceea ce mă surprinde este invitaţia în sine, pe care nu a mai primit-o decât şefa mea, în condiţiile în care niciuna dintre noi nu a făcut vreodată articole cu aşa ceva... Mai mult, în fapt, nici nu ni se cerea să scriem, ci să mergem să mâncăm...


Vă trimit şi vouă o parte din ce am primit, poate sunteţi voi fani ai bulzului:


"Stimată Doamnă Olteanu,

Berea Noroc sprijină în acest an organizarea Festivalului Bulzului de la Turia, judeţul Covasna - şi îi invită pe toţi gurmanzii să guste un bulz de 50 de metri pe care turienii îl vor oferi participanţilor.
Pe 18 iunie, cei care apreciază bucatele tradiţionale sunt invitaţi să descopere la Turia delicii memorabile..."

Înainte de a încheia postarea aceasta, ţin să specific faptul că nu sunt o gurmandă :)))). Recunosc că îmi plac foarte mult dulciurile, dar nu sunt o gurmandă :)))). 

PS: ştiu că le-am făcut reclamă, dar credeţi-mă că a fost gratuită! Poate nu ştiaţi ce să faceţi în week-end şi vă ajută acest pont.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu