vineri, 10 decembrie 2010

Brrr!!!

Cam aşa făceam acum câteva ore, pe străduţe şi prin staţii. Dar, a meritat. Am un subiect pentru o ştire. Nu va fi o ştire foarte mare, dar tot e bine... În plus, m-am ales cu o bluză frumoasă, pe care mi-am făcut-o cadou singură, ca să nu simt că muncesc chiar degeaba. Este primul cadou adevărat pe care mi-l fac de când lucrez. Am tot amânat momentul, fiindcă puneam alte lucruri pe primul loc, dar azi am zis "gata".

În rest, este foarte rece prin Braşov. Cel puţin aşa mi se pare mie. Din când în când, mai şi ninge. Încă n-am căzut, din fericire pentru oasele mele. Dar, eu oricum cad cu mai multă uşurinţă vara-toamna decât iarna. E pe numărate...

Nici n-am menţionat: avem un brad foarte frumos în centrul oraşului. Este decorat cu bun-gust. Cine nu crede, să vină în Braşov (merită, serios!). Şi vă dau un pont: cum coborâţi din Piaţa Sfatului pe Republicii, pe partea stângă, este un magazin de kurtos kalacs delicioşi!!!! Vânzătoarele nu mi se par tocmai drăguţe, dar kurtos-ul merită să suportaţi şi frig şi coadă şi feţe acre. Eu m-aş abona la magazin, dar după aceea trebuie să-mi schimb garderoba cu haine XXL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu