luni, 23 ianuarie 2012

Cinste unui locotenent cu simţ patriotic

"Am venit aici din acelaşi motiv pentru care oamenii sunt aici. Raed Arafat este pentru mine un erou. Colegii mei nu au curaj să vorbească. Au familii, copii şi credite în bănci. Eu am depus jurământul în faţa cetăţenilor, nu în faţa actualei puteri. Eu îmi asum răspunderea pentru ceea ce fac acum!" a declarat tânărul locotenent Alexandru Gheorghe, participant la protestul organizat ieri, în capitală.
Felicitări tânărului! În sfârşit văd o persoană decentă şi cu adevărat curajoasă într-o funcţie de conducere în Armată. Ceilalţi deţinători de grade rămân închişi după porţile unităţilor militare, protejaţi de tot ce se întâmplă în ţara asta. Ei invocă regulamente stricte, care există în toate armatele din lume şi spun că le este interzis să participe la proteste politice ori organizate de sindicate, uitând că ce s-a întâmplat în România, în ultimele zile, nu mai ţine nici de unii, nici de alţii şi că dacă ar respecta cu adevărat jurămintele depuse, i-ar susţine pe cetăţeni, nu ar sări la gâtul acestui băiat inocent, care crede că poate aduce o schimbare în bine. Persoanele care se află în fruntea Armatei sunt nişte prostituate politice, dacă este să o spunem pe faţă. Îşi dezvoltă afacerile ilegale sub acoperirea oferită de politicieni. Le dau militarilor la popotă mâncare greţoasă făcută de firmele lor, aprovizionează unităţile cu obiecte de nimic, la preţuri uriaşe, pentru a beneficia de comisioane etc.. În plus, de multe ori ajung în funcţii tocmai rudele politicienilor, care nici măcar nu au habar ce este Armata, ce presupune să-ţi aperi ţara şi să lupţi pentru ea. Primesc avansări în grad oameni de nimic. În acest timp, băieţii decenţi ca acest Alexandru Gheorghe, care intră în Armată optimişti şi cu senzaţia că fac un bine, sunt reduşi la tăcere, li se omoară orice instinct patriotic, fiind puşi să sape şanţuri, să dea cu mătura şi să cureţe din când în când de rugină armamentul existent de pe vremea bunicului meu. Acest tânăr merită respect întrucât s-a dus să-i reprezinte tocmai pe colegii săi care ar vrea să dea o mână de ajutor pentru readucerea democraţiei şi a bunului-simţ în ţară, dar n-au voie.
Sunt atâtea de spus, când vine vorba de neregulile din Armată, dar nu ajută la nimic, pentru că, din păcate, eu nu mai cred în redresarea acestei ţări. România s-a cangrenat şi oricât încercăm să tăiem din părţile bolnave, cangrena se extinde şi tot la moarte ajungem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu