marți, 1 februarie 2011

O mica si sincera bucurie:

Mai am un singur examen si am reusit sa trec de prima sesiune la master! Sunt mandra de mine, in sinea mea. A fost si inca mai este extrem de obositor, dar am facut fata si deocamdata notele care au rezultat au fost foarte bune. Practic, nu ma vor ajuta cu nimic in viitor, dar sunt bucuroasa de ele, pentru ca imi este recunoscut si rasplatit efortul. Imi este greu sa fac fata de una singura si serviciului si drumurilor la Cluj pentru master si examenelor in sine, dar observ ca am puterea sa le fac pe toate si uneori imi ies chiar bine :). La urma urmei, cu asta ramanem la finalul unei zile: cu fericirea ca am mai reusit sa bifam ceva din ceea ce ne-am dorit.
Vorbeam zilele trecute cu o fosta colega de facultate, si totodata o prietena draga, despre faptul ca singurele lucruri pe care nu ni le poate rapi nimeni sunt lucrurile pe care le-am invatat in scoala, in facultate, in viata etc.

Restul se risipeste-n vant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu