duminică, 16 ianuarie 2011

Bine v-am regăsit!!!

Bună, copii (de orice vârstă)!!!

A trecut cam mult timp de când nu v-am mai scris. Am fost la Cluj vineri-sâmbătă. Mi-a amorţit curul pe tren, atât la dus, cât şi la întors, vă zic sincer!!! Până şi cursurile de la master, pentru care am mers, au fost mai drăguţe decât cele 6 ore de stat pe scaunul Acceleratului (timpul unei călătorii Braşov-Cluj).
Despre oraş, n-am mare lucru să vă spun, pentru că n-am făcut decât să dorm şi să învăţ acolo... Tot ce pot să vă mărturisesc este că au drumuri rele, din câte am observat, dar cum nu am circulat prea mult prin oraş, n-aş vrea să generalizez.
În schimb, să ştiţi că am câţiva colegi de nota 10 la master. Nici nu-mi imaginam că o să am aşa noroc. Cel puţin cu câţiva, mă înţeleg foarte bine. Doar că sunt distanţele în timp şi în spaţiu care nu ne prea permit să devenim prieteni apropiaţi. Cred că am fi fost o grupă unită, dacă am fi studiat la zi. Cât am învăţat în Bucureşti, la zi, n-am avut parte de o grupă omogenă, ci mai degrabă de bisericuţe. Dar nu regret nici perioada aceea, doar m-am ales cu câteva prietene de nădejde!!! Mărturisesc că uneori parcă mi-e puţin dor de Bucureşti. Au fost momente frumoase şi acolo.

În rest, mai mult serviciu şi casă. N-a fost un început de an spectaculos, ci mai degrabă morocănos, aşa că nu am cine ştie de noutăţi. Per total, mă simt împlinită şi mă gândesc cu optimism la ce mai am de făcut în viitor, mai ales că articolele pe care am ocazia să le scriu la ziar îmi aduc uneori mari satisfacţii (sufleteşti, nu materiale, staţi liniştiţi :p). În acele momente îmi dau seama că nu mi-am ales greşit profesia şi că nu totul se rezumă la a avea bani. Dacă reuşesc să-mi iau şi masterul fără să am vreo restanţă, mă declar pe deplin satisfăcută profesional (pentru următorii doi ani, că după aceea găsesc eu altă treaptă de urcat).

Vă pup şi vă doresc să mă citiţi cu plăcere! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu