duminică, 5 iunie 2011

Poză cu primul şi singurul român ajuns în spaţiu


Pot să mă mândresc că am avut ocazia, ca şi jurnalist, să fac cunoştinţă cu braşoveanul Dumitru Prunariu, printre altele, primul şi singurul român care a ajuns dincolo de nori, în cosmos, având ocazia să  vadă Terra de la mii de kilometri.
Sinceră să fiu, mi-ar fi plăcut să fi fost eu cea care a părăsit planeta, iar el jurnalistul, pentru că trebuie să fie extraordinară o asemenea experienţă, de "evadare" de pe Pământ.
„M-am gândit, cu o zi înainte să decolez, că este posibil să mor, să nu mai întorc acasă. S-a întâmplat, pentru că am avut timp de reflectare. În momentul în care am intrat în priză, cu ocazia procesului de decolare, toate lucrurile au fost atât de bine şi de rapid planificate, încât n-am mai avut timp să ne gândim. În ceea ce priveşte emoţiile familiei, aici este o problemă. Eu, în tot zborul meu de opt zile, am slăbit 800 de grame, iar soţia mea, care a rămas la sol, patru kilograme şi jumătate. Asta-mi spune tot", este doar una din dezvăluirile sale.
Deşi nu am obiceiul să idolatrizez pe cineva şi nu strâng postere, articole, autografe etc. de la o anumită persoană publică, pot să spun sincer că mi-a făcut plăcere să-l cunosc pe domnul Prunariu, în calitate de cosmonaut (el având multe alte activităţi în palmares) :).

PS: Pentru cei care se întreabă cine este băiatul din poză, să ştiţi că nu ne cunoaştem, era pur şi simplu un alt participant la conferinţă cu care m-am nimerit în fotografie :).

Ah, şi încă ceva, asta pentru prietenele apropiate, dar pe care nu le-am mai văzut de o groază de timp: m-am tuns scurt, scurt, scurt :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu