luni, 30 mai 2011

Pentru doamne şi domnişoare

Am scris în urmă cu nici două săptămâni un articol despre o tânără braşoveancă, pe nume Liane Stojanovic, care a devenit cu timpul make-up artist şi m-am gândit să vă anunţ că o puteţi contacta la numărul de telefon 0741644534. Să nu credeţi că am primit vreo ceva, ca să-i fac publicitate! Nici vorbă! Pur şi simplu mi-a plăcut mult de ea, era plină de optimism şi avea o gândire extrem de sănătoasă, cum rar mai găsim la români şi mi-am zis să-i întind o mână de ajutor în a se promova :).
Liane şi-a descoperit pasiunea în timp ce lucra pe vase de croazieră, unde şi-a găsit şi marea iubire: un ucrainean cu care s-a căsătorit, cu care are o fetiţă şi cu care plănuieşte să mai facă cel puţin un copilaş. Şapte ani a stat pe apă, ocazie cu care a intrat în contact cu diverse culturi şi s-a întors îmbogăţită din punct de vedere spiritual. A învăţat să fie cu zâmbetul pe buze pentru client, chiar şi atunci când are necazuri, a învăţat să-l respecte şi să se respecte. Pe scurt, cred că este printre puţinii oameni care mai ştiu să ofere servicii altor oameni.
De fapt, Liane lucrează în prezent ca ospătăriţă. Cu această ocazie, am povestit cu ea despre cât de urât se poartă unii ospătari cu clienţii lor, cum "uită" să-i salute sau chiar să-i servească, cum îi întâmpină cu feţe plictisite... Dar mi-a spus şi despre un client pe care l-a salutat zâmbind, dar care i-a întors o replică de genul "ce mă sufoci aşa, când de-abia am intrat"... Urât!!! Urât din partea noastră, a tuturor, pentru că nu ne mai comportăm ca persoane civilizate, nu mai apreciem binefacerile unui zâmbet. Nu facem decât să stăm încruntaţi şi să împrăştiem veninul proastei noastre dispoziţii...

Pentru că Liane mi-a oferit o discuţie extrem de plăcută şi de relaxată, în care am avut ocazia să râd  cu poftă şi să-mi amintesc că optimismul şi pozitivismul sunt cheile spre o viaţă fericită, încerc să-i mulţumesc promovând-o. Deci, dacă sunteţi din Braşov şi aveţi nevoie să vă machieze cineva, pentru diverse evenimente, apelaţi cu încredere la ea. Tarifele sunt mici în comparaţie cu ale altor persoane şi cred că pot fi negociate. Repet: 0741644534.

Link-ul articolului meu:
http://www.mytex.ro/fapt-divers/destin-poveste-de-viata-o-brasoveanca-si-a-gasit-fericirea-lucrand-sapte-ani-pe-vase-de-croaziera_284932.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu