marți, 3 mai 2011

Nimic nu e întâmplător în filme

Ceea ce ştiam încă de câţiva ani, de când au început să-mi funcţioneze cu adevărat neuronii, mi-a fost confirmat azi, printr-o ştire de pe site-ul pro cinema. Potrivit acesteia, noul film James Bond va doborî un nou record la capitolul bani strânşi din plasamentul de produse, nu mai puţin de 45 de milioane de dolari fiind suma pe care producătorii americani se aşteaptă să o primească în schimbul reclamelor din interiorul filmului. Cu alte cuvinte, dacă un personaj va conduce o maşină, va purta un ceas sau va bea un suc, să nu credeţi că acestea au fost alese la întâmplare. Nu!!!! Sunt alese în mod voit, în urma unor contracte bănoase cu firmele de publicitate sau direct cu cele producătoare. Modalitatea aceasta de promovare a produselor este mai mult sau mai puţin cunoscută de public. În viziunea mea este, în orice caz, neetică.
În unele filme, este atât de evidentă încercarea de a face reclamă unor produse, încât mi se face rău. Aşa cum se întâmplă şi la emisiunile româneşti, unde îi vezi pe cei din juriu, spre exemplu, bând întruna sucul X sau apa Z.
Aşadar, dragii mei, nu vă lăsaţi înşelaţi de apariţia "inofensivă" în filme sau emisiuni a unor produse de consum, fie că este vorba despre mâncăruri, sucuri sau produse de lux. 

http://procinema.ro/stiri/genial-filmul-care-a-facut-45-de-milioane-de-fara-ca-macar-sa-fie-lansat.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu