miercuri, 27 aprilie 2011

Povestioară

Am primit-o pe mail de la mătuşa mea şi mă gândeam că vă va face plăcere s-o citiţi şi voi:

Fiul isi intreaba tatal: "Poti sa-mi explici tu exact ce este politica?
Tatăl: cum sa nu pot, asta e uşor
eu sunt CAPITALISMUL, deoarece aduc banii in acasă,
mama este GUVERNUL, deoarece gestionează banii
bunicul este SINDICATUL deoarece el are grije ca totul sa functioneze corect
iar menajera este CLASA MUNCITOARE.
Toata lumea doreste doar ce e mai bun pentru tine şi prin urmare tu esti POPORUL, iar fratele tău mic, care este in carucior  este VIITORUL.
acum iti doresc
somn usor, iar daca mai ai intrebari mâine vom discuta din nou despre asta ...

In timpul noptii băiatul se trezeşte, deoarece fratele cel mic a făcut în scutece si plange in hohote. Pentru ca el nu ştie ce să facă, merge in dormitorul parintilor.
 Mama lui este acolo şidoarme foarte adanc. El nu vrea să o trezeasca si merge în camera menajerei.
Aici vede ca tatal lui are sex cu menajera iar bunicul de la fereastra ii priveste in secret. Nimeni nu il observa pe baiat, care cam iritat de toate cele vazute se intoarce in camera lui si doarme pana a doua zi.
Dimineaţa tatăl îl întreabă dacă a înţeles ce este politica
"Oh, da", raspunde baiatul
CAPITALISMUL abuza de clasa muncitoare, SINDICATUL sta doar si se uita în timpul ce GUVERNUL doarme şi ignora toate persoanele iar VIITORUL se află în rahat.
Oh, da – asta e POLITICA "!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu