marți, 16 august 2011

S-a întors Vickysor acasă!!!!!

Mulţumită pontului dat pe blog de un adevărat înger, am reuşit s-o recuperez pe căţeluşa mea!!! Într-adevăr era la Asociaţia Milioane de Prieteni :). Oameni extrem de iubitori au avut grijă de ea în cele patru zile în care a lipsit de acasă şi le voi fi mereu recunoscătoare, pentru că au îngrijit-o, au răsfăţat-o, i-au fost ca o familie! Ieri seară am mers s-o iau şi încă dinainte de a intra în curtea asociaţiei, m-a recunoscut şi a început să latre timid, apoi să plângă. Era într-o curticică dincolo de curtea propriu-zisă, aşa că nu ne vedeam deloc, dar am strigat "Vicky" şi a început să plângă tare de tot. A fost sfâşâietor s-o aud aşa necăjită şi să n-o pot lua în braţe. Dar după câteva minute, toate grijile au trecut şi am putut s-o iau înapoi acasă, unde era atât de aşteptată. Seara, am pus un serial şi am ţinut-o în braţe, am mângâiat-o pe burtică, iar ea a dormit dusă, sforăind ca un omuleţ :). Cred ca a fost prima noapte, de vineri încolo, în care am dormit amândouă fericite!

PS: Mulţumesc din tot sufletul persoanei care mi-a oferit informaţia, celor de la Asociaţia Milioane de Prieteni, în frunte cu doamna Lapis şi lui Ştefan, pentru că a venit cu mine şi mi-a fost alături în această problemă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu