miercuri, 24 noiembrie 2010

D-ale mele şi d-ale porcului

Astăzi, n-am să vă transmit ceva anume. Am ajuns acasă de la redacţie odată cu lăsarea întunericului pe stradă, aşa că m-a cam luat somnul. De vină este, trebuie să recunosc, şi ciorba bună şi caldă pe care am băgat-o la burtică (săru-mâna pentru masă, mama!). Dar nu m-am lăsat învinsă de oboseală şi am citit vreo patru-cinci cursuri, în speranţa că în curând mă voi apuca şi de teme. Bineînţeles, n-am ales cea mai nesuferită materie, aşa încât nu-mi fac griji c-o să visez monştri la noapte.

Mi-am amintit, aş avea totuşi ceva anume de transmis: gospodarii care vor tăia porci în perioada următoare trebuie să nu uite să facă testul de trichineloză înainte de a consuma carnea!!!! ca noutate, medicii veterinari vor face de acum încolo şi un test de pestă porcină (dacă vreţi, puteţi să-i spuneţi gripă porcină). Sursa e sigură, respectiv directorul executiv adjunct al Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Braşov.
    Poate aşa ne ajută Dumnezeu şi se dă drumul la exportul cărnii de porc, adică poate reuşim să mai şi dăm Comunităţii ceea ce avem, nu doar să înghiţim ce ne vâră ei pe gât, mai mult sau mai puţin forţat... De câţiva ani, din cauza unor probleme naţionale cu pesta porcină, nu mai avem voie să exportăm în UE şi perioada de interdicţie se tot prelungeşte de la un termen la altul. Sper ca prin această măsură, să nu mai aibă ce comenta şi să considere că nu mai suntem un "pericol" pentru sănătatea lor, întrucât ţinem animalele sub control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu