sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Din nou printre oameni :p

După o sâmbătă grozavă, parcă am renăscut!!! Iar asta i se datorează în mare parte lui Ştefan (na, că am spus-o - sper ca acum să nu şi-o ia în cap :p).M-am relaxat, am râs, am lenevit, am uitat de toate gândurile împovorătoare. Iar la finalul zilei, m-am uitat la unul dintre serialele mele preferate, Desperate Housewives, fără să mă mai tem că a doua zi va trebui să mă trezesc devreme. A fost o zi cum mi-ar fi recomandat-o şi doctorul. Şi uite aşa, parcă încep să uit de vremea urâtă de afară şi să aştept cu nerăbdare vremea colindelor. Spre fericirea mea, o să vină Hruşcă  de Moş Nicolae şi o să cânte în Piaţa Sfatului.
Pentru doritori: am înţeles că pe 7 va cânta şi la Reduta.

Singura mea teamă este că voi avea ghinionul ca Ştefan (nu Hruşcă, ci prietenul meu) să fie de serviciu exact în zilele de sărbătoare :(. Sper să nu fie cazul, pentru că ar fi un Crăciun-Revelion f,f triste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu