luni, 12 decembrie 2011

E ilogic sau nu este logic? :)))

Întâmplător am ascultat ştirile de la Realitatea chiar când anunţau că tigrul evadat de la Grădina Zoologică din Sibiu a fost împuşcat în pădure. Potrivit prezentatoarei, fiind găsită în pădure, felina a fost împuşcată, dar dacă era găsită în oraş, ar fi fost tranchilizată... Păi, unde este logica?! Fie informaţiile au fost obţinute aiurea, fie românii chiar sunt inapţi, o altă explicaţie nu există, pentru că, din moment ce în oraş putea fi tranchilizat animalul, nu putea să fie adormit şi în pădure?!

Eu tind să cred că informaţia este incorectă, având în vedere că, iniţial, cei de la Realitatea anunţau că tigrul a fost împuşcat mortal pe când se afla într-un cartier din Sibiu, apoi că a fost rănit doar cu un glonţ, pe când era într-o pădure etc.. Mi se pare de tot râsul agitaţia acestor aşa zişi oameni de presă care preferă să arunce un zvon pe ecranul televizoarelor, decât să aştepte până obţin informaţii corecte. În plus, agitaţia cu care vorbesc mă enervează, de îmi vine să nu mai dau niciodată pe un post de ştiri. Indiferent că este vorba despre un tigru împuşcat, un beţiv urcat la volan, un câine care a muşcat un om sau mai ştiu eu ce informaţie, care de multe ori nu este ştire sau cel puţin nu o ştire pe care s-o vehiculezi 24 de ore, prezentatoarele urlă pur şi simplu la invitaţii din platou, la sursele contactate telefonic etc., de parcă aşa devin informaţiile "senzaţionale". Sunt nişte revoltate în permanenţă... Ca să nu mai spun că indiferent de subiect, invitaţii sunt cam aceeaşi, mai ales la Realitatea, unde dna Tatoiu poate să ceară fără probleme un salariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu