miercuri, 21 decembrie 2011

Sărbători la Braşov

De când n-am mai scris pe blog, a nins la Braşov şi s-a şi topit din zăpadă... da, au trecut ceva zile de când n-am mai postat... Partea bună este că am revenit şi vă pot spune că în Poiana Braşov este foarte frumos. Dacă aveţi ceva timp, dar mai ales bănuţi şi vă place zăpada, merită să daţi o fugă până acolo. Eu nu mă înnebunesc după iarnă, pentru că nu sunt atrasă de sporturile de sezon, dar trebuie să recunosc că am fost azi în staţiune, cu treabă, şi peisajele sunt grozave, fiind ceva zăpadă (asta şi datorită tunurilor).
N-o să vă mint, în oraş s-a cam dus zăpada şi a rămas noroi cu gheaţă, dar compensează decorul de sărbători. Mai ales brazii din Piaţa Sfatului şi din Piaţa Unirii sunt frumoşi. De asemenea, în centrul oraşului aveţi căsuţe din lemn, de unde să vă luaţi vin fiert şi turtă dulce, pe Republicii găsiţi un loc de unde să cumpăraţi kurtos kolacs delicioşi, iar în localul de pe Mureşenilor numit Saloon găsiţi cel mai bun capuccino şi un strudel cu mere servit cu o cupă de îngheţată care vă face să vă lingeţi pe buziţe. Dacă vă plictisiţi, puteţi merge şi la un film. Petrecăreţii au cluburi. Vă spun fără intenţii ascunse, ci ca cetăţean al Braşovului, că merită să vă petreceţi sărbătorile aici :).

Nu ştiu dacă v-am convins sau nu să vizitaţi Braşovul în perioada asta, dar cu siguranţă vă doresc Crăciun fericit şi daruri multe! Poate vă mai scriu până atunci, dar mai bine să vă urez de mai multe ori, decât să regret că n-am făcut-o deloc! Acum fugiţi şi căutaţi daruri celor dragi, dacă văştiţi în întârziere! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu