miercuri, 6 aprilie 2011

Abonament la sală

Inainte de a ma apuca de exercitiile mele fizice de doi banuti, facute intr-una din camerele casei, m-am gandit sa vă scriu şi în seara asta vreo două rânduri, aşa, înainte de noapte bună :). Apropo, nu v-am povestit niciodată că mă străduiesc din răsputeri, să fac, măcar de vreo 2-3 ori pe săptămână, câteva mişcări de genul ăsta, "ca să rămân în formă":).
Cum nu m-aş integra prea bine într-o sală, pentru că nu sunt genul care să adore să fie înconjurată de oameni în orice situaţie, îmi fac exerciţiile singurică, în faţa televizorului, de vreo câţiva ani buni. Nu ştiu dacă au vreun efect, din moment ce nu durează ore întregi, nu ştiu dacă sunt sănătoase, dar măcar pentru vreo 20 de minute las creierul să se odinească şi îmi pun corpul la treabă, ca să nu uite ce e aia mişcarea...
Îmi amintesc de o fostă colegă de facultate, foarte dragă sufletului meu, care râdea de mine şi spunea că ea nu ar putea avea atâta "ambiţie", dar adevărul este că, la un moment dat, mă simt vinovată faţă de organism dacă nu îl antrenez puţin. Apropo, în facultate eram singura nebună din grupă care urca şapte etaje pe jos, când toţi luau liftul :))). Ce vremuri :p. Acum cobor şi urc un deal din Şchei şi "alerg" după informaţii pentru articole. Cred că ăsta este "abonamentul" meu la sală.
Că tot a venit vorba, eu nu înţeleg de unde moda asta pentru a merge la o sală. Dintr-o dată, tot românul avea abonament la aşa ceva (nu ştiu cât îl folosea, dar îl avea). Mai ales băieţii, că ăla care nu a tras măcar de două ori la două fiare, nu e mascul, cică...
De când avem democraţie căutăm cu lumânarea uniformitatea. Am ajuns să semănăm unii cu alţii, să facem aceleaşi lucruri, să ne dorim aceleaşi obiecte... Mi se pare trist. De aceea se şi mutilează multe tinere cu operaţiile estetice: toate vor sâni mărimea D, buze grosimea X, nas lungimea Z, iubiţi cu trăsăturile W etc.. Din păcate, uităm că frumuseţea vine uneori tocmai din imperfecţiune.
Mie mi se întâmplă mereu să mă uit la prietenul meu şi să-l văd perfect din punct de vedere fizic, în ciuda defectelor pe care crede că le are. Şi nu a tras de fiare, nu s-a operat, este el pur şi simplu. Frumuseţea şi perfecţiunea unei persoane vin din unicitatea ei, nu dintr-un tipar.
Cred că am divagat de la subiect :).
Mai bine mă apuc de câteva mişcări, că mă ia somnul imediat.
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu