marți, 26 aprilie 2011

Clapă

De când s-a terminat "Românii au talent", a început scandalul... Aş spune chiar că balamucul de acum este mai ceva decât cel de acum două-trei săptămâni, când taberele erau împărţite în jurul a patru persoane: Moni, Iri, Zăvo şi Pepe (nici pentru o piesă de teatru absurd n-aş fi avut atâta imaginaţie să aleg numele ăstea).
N-am văzut finala emisiunii, excepţie făcând, întâmplător, cuplul cu piruetele şi băiatul care jonglează cu mingea. În schimb, ştiu că l-am ascultat pe Adrian Tutu (câştigătorul) la preselecţie şi mi-a plăcut băiatul, pentru că venise cu propria creaţie, cu voce, cu mesaj etc.. Dar nu contează, pentru că eu n-am votat, fiind de părere că le aduc suficienţi bani posturilor TV prin simplul fapt că plătesc un abonament la cablu şi că mă uit din când în când la ele. Ideea este că toţi au sărit de cur în sus că nu trebuia să câştige X, ci Y... Mai mult, au început să înjure în stânga şi-n dreapta, să se jignească reciproc şi să-l denigreze pe puştiul câştigător. Mi se pare absurd. A fost  o emisiune aşa-zisă concurs în care a câştigat postul TV. Pe lângă el, au mai câştigat cei din juriu, prezentatorii, dansatorii, echipele de tehnicieni etc., au câştigat câţiva concurenţi care vor fi luaţi în trupe de dans ori muzicale şi a luat Adrian Tutu "marele premiu", că doar cineva trebuia să se aleagă cu banii puşi în joc de Pro TV, altfel cum ar mai face postul o a doua şi a treia şi a "n"-a  ediţie de "Românii au talent", din care să scoată sume de bani pe care noi nici nu ni le putem imagina?!

PS: Felicitări, Adrian! Felicitări celorlalţi români,  care chiar au demonstrat că au talent şi... clapă celor care au votat dând un sms care costa în jur de 1,6 euro, în condiţiile în care un sms costă vreo 5 eurocenţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu