duminică, 3 aprilie 2011

Început de săptămână... cu morţi

Ca mai toată lumea, m-am trezit şi eu să mă pregătesc de lucru, după o noapte extrem de proastă, în care mai mult m-am zvârcolit prin pat decât am dormit şi în care credeam că-mi va exploda capul (noaptea nu cred că a fost ca la toată lumea, c-or fi fost şi unii fericiţi pe planeta asta). Şi aşa am ajuns la redacţie, cu gândul că n-am nici un subiect pe astăzi şi că am început o nouă lună, deci o nouă luptă cu norma (da , am normă de realizat)... Cu alte cuvinte, începea o zi în ton cu noaptea şi cu aceeaşi durere de cap, care nu-mi dă pace. Dar au venit subiectele şi printre ele se numără unul cu doi bătrânei care au murit sâmbătă, după ce au fost călcaţi pe trecerea de pietoni. Cărei fete nu i-ar plăcea să-şi înceapă săptămâna cum mi-am început-o eu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu