marți, 5 aprilie 2011

"Bones", serialul serilor mele :)

Nu că ar interesa pe cineva în mod deosebit ce vizionez mai nou, dar m-am gândit să nu treacă o zi fără să vă scriu, aşa că mi-am zis să laud acest film, Bones :p.
După ce am terminat sezoanele serialului Californication, în care joacă "Mulder", din dosarele X (unul dintre filmele copilăriei mele), am trecut la ceva mai sobru şi care să-mi pună cât de cât mintea la contribuţie. Ca să înţelegeţi această nevoie, vă spun atât: Californication a fost plin de femei uşoare, de droguri şi de situaţii stupide. Ceea ce m-a făcut să mă uit, totuşi, la el a fost ideea principală: cu oricine şi cu oricâte (oricâţi) ai face sex, tot nu eşti fericit(ă) şi tot la persoana care te-a cucerit prin farmecul său eşti cu mintea şi cu sufletul. Da, ştiu, sunt romantică până la limită cu prostia... Probabil mi se trage de la cărţile citite în copilărie, în care nu apăreau piţipoance dornice să se culce oricând, oriunde şi cu oricine, numai bani să fie.
Revenind la "Bones", vă spun sincer că este un film grozav: cu suspans, cu emoţie, cu mesaj, cu câteva date ştiinţifice. Este un amestec fericit de elemente :). În fapt, este cu o tânără antropolog care, împreună cu un angajat FBI, reuşeşte să afle "povestea" unor cadavre găsite în cele mai ciudate condiţii. Astfel, află identitatea victimelor, felul în care au murit, le găsesc familiile, dar şi criminalii etc.. În plus, fiecare are o viaţă personală complexă, din care aflăm pe parcurs. Spre exemplu fetei i-au dispărut părinţii pe când era mică, de aceea a ales această carieră. Este o tipă interiorizată, dedicată profesiei sale, inteligentă, intimidantă chiar şi totodată este sufletistă şi îşi iubeşte colegii în felul ei.
Cu alte cuvinte, vă recomand cu căldură să vizionaţi serialul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu