joi, 17 noiembrie 2011

O vedere din Kenya

Când mă aşteptam mai puţin, şi eram la un pas să cedez nervos, din cauza problemelor de pe toate planurile, mi-a răsărit şi mie puţin soarele, tocmai din Kenya :).
S-a întâmplat ca astăzi, la plecare din redacţie, să mă oprească portarul şi să-mi întindă o vedere, spunând că este pentru mine. Iniţial i-am spus că o fi vreo greşeală, dar am luat-o în mână şi, în timp ce citeam pe verso, mi-am dat seama că era, într-adevăr, pentru mine şi că bătuse drumul tocmai din Kenya, pentru a intra în posesia mea:). Deci cineva a avut timpul şi bunătatea să se gândească la mine şi să facă un gest aşa frumos şi cu siguranţă neaşteptat! Cel care mi-a făcut bucuria este un om cu care am avut plăcerea să scriu două articole, unul despre călătoriile sale inedite prin lume, iar al doilea despre cartea lui originală. În fapt, când l-am anunţat că a fost publicat al doilea articol, era în Bucureşti, urma să se urce în avion spre Africa şi rămăsese să ne auzim la întoarcere, pt un nou "episod". În nici un caz nu mă aşteptam să-mi trimită o vedere pe adresa redacţiei, în care să-mi mulţumescă pentru tot, cum a scris :). Nici nu ştiu ce înseamnă acest "tot", întrucât plăcerea a fost de partea mea să scriu despre aventurile sale :p.
În orice caz, vederea a ajuns la mine când nu se putea mai bine, întrucât, după cum vă spuneam, eram la pământ. Poate a fost semnul prin care să înţeleg că pe lângă 100 de oameni nepăsători şi răi, mai există şi 1-2 pentru care merită să înfrunţi greutăţile şi să trăieşti. Gestul acestui braşovean,pe nume Răzvan Antonescu, a fost pentru mine cât o sumă infinită de bani, întrucât mi-a arătat că mai există şi oameni de omenie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu