miercuri, 30 noiembrie 2011

Englez jignind româncele, susţinut de români

"Peter Fogarty, un profesor britanic care lucrează în Bucureşti ca profesor de şcoală primară şi este căsătorit cu o româncă, a scris o carte intitulată 100 de căi prin care poţi mulţumi o româncă, plină de sfaturi jignitoare şi de stereotipii la adresa românilor. 
<<După opt ani de zile, nenumărate certuri şi câteva ghionturi primite pe sub masă, simt că am reuşit să identific cele 100 de lucruri esenţiale de care un bărbat trebuie să ţină cont pentru a face fericită o femeie din România>>, scrie britanicul Peter Fogarty în prezentarea de pe Amazon.com a cărţii 100 de căi prin care poţi mulţumi o româncă".

Câteva dintre sfaturile sale:
  • Cumpără flori
Este foarte important să oferi flori în România. Cu toate că românii n-au bani, mâncare sau perspective economice, florăriile nu dau niciodată faliment.
  • Fereşte-te de femeile singure în restaurante
Nu invita niciodată la masa ta femeile singure din restaurante, pentru că majoritatea lor sunt prostituate ieşite la vânătoare de clienţi.
  • Cumpără-le prietenilor ei cărţi din străinătate
Din cauza unor motive încă nedescifrate de umanitate, femeile din România sunt incapabile să cumpere cărţi de pe internet.
  • Poartă mereu două portofele
În felul ăsta, dacă eşti jefuit (aşteaptă-te ca asta să se întâmple de cel puţin două ori) vei putea totuşi să plăteşti cina romantică fără să fi nevoit să împrumuţi bani de la partenera ta.
  • Găseşte-ţi o slujbă bănoasă
Cu toate că au salarii de nimic, româncele se aşteaptă ca partenerii lor să le ţină în puf şi să le cumpere lucruri foarte scumpe.
  • Găseşte-ţi un loc unde să stai singur
Majoritatea românilor locuiesc cu părinţii, aşa că dacă îi vei o feri unei femei un loc departe de părinţii ei vei fi considerat o partidă foarte bună.
  • Nu te îmbăta niciodată
Dacă vei consuma cantităţi impresionante de bere ieftină românească într-o singură noapte, femeile din România vor avea mari semne de îndoială legate de capacitatea ta de a le face fericite. În plus, părinţii lor te vor privi cu siguranţă încruntaţi, cu suspiciune.


Mi s-a părut jignitor ca un om venit să trăiască în ţara noastră, care a ales să se căsătorească cu o româncă şi-şi câştigă existenţa educând copii de-ai noştri, să scrie asemenea "sfaturi". Dar, mai urâtă mi s-a părut reacţia bărbaţilor români, care au comentat pe site-ul realitatea.net că are dreptate englezul, că noi, româncele, suntem curve, suntem interesate de bani, suntem ca asistentele TV dornice de averi etc.. Pentru aceştia am un singur răspuns: şi mamele voastre sunt tot românce, la fel cum sunt sau vor fi şi fiicele voastre! 
Îmi pare rău să observ că tot mai puţini bărbaţi reuşesc să vadă dincolo de faţada afişată la TV. Lăsând la o parte că eu nu mă simt şi nu mă comport ca o curvă, mă gândesc la mama mea care de mai bine de două decenii se trezeşte la 6.00 dimineaţa, să nu întârzie la lucru, munceşte opt ore, iar când se întoarce acasă, face mâncare, curat, apoi trânteşte capul pe pernă, obosită şi cu gândul că a doua zi o va lua de la capăt. De ce sunt jignite în halul ăsta româncele, când există milioane ca mama mea şi numai câteva sute sau mii ca asistentele TV?! Şi de ce n-ar avea dreptul o femeie care îngrijeşte de casă şi de familie să primească o floare în semn de apreciere?! Poate şi ea cumpără o bere sau altceva ce ştie că-i place soţului. Se pare că mulţi au uitat că o relaţie presupune ca doi oameni să încerce să se facă reciproc fericiţi... 


Mai mult, dacă mi-e foame şi intru să mănânc, singură fiind, sunt prostituată, vânez bărbaţi cu bani?! Câtă îngustime a gândirii!


Îmi  doresc să cred că au postat comentarii numai bărbaţii nepotriviţi şi că nu este o gândire unanimă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu