joi, 6 octombrie 2011

Sătulă de sfaturi de slăbit primite prin yahoo

Nu ştiu cum de tot am bafta să primesc aproape zilnic sfaturi de slăbit pe yahoo de la diverşi indivizi şi domnişoare care au produse "miraculoase" de dat jos grăsimile într-o singură săptămână, zi sau oră... Aş fi un schelet acum, dacă aş fi folosit toate metodele promovate prin yahoo, asta dacă ar fi fost eficiente. Dar ele nu sunt, mai mult ca sigur, şi singurul lucru pe care l-aş face, ar fi să-mi distrug metabolismul, ficatul şi apoi celelalte organe. Le sfătuiesc încă o dată pe tinere să nu se aventureze să încerce asemenea produse, întrucât sunt extrem de periculoase.

Ah, de asemenea, primesc foarte des sfaturi şi informaţii despre cum aş putea să-mi măresc penisul sau cum aş putea să-l fac mai tare :)))). E perfect, având în vedere că sunt fată şi nu am deloc penis :p.  Efectul acestor produse ar fi asemănător înmulţirii cu zero, în cazul meu :p. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu